Med različnimi segmenti turistov v Sloveniji smo izvedli serijo raziskav: raziskavo v slovenskih zdraviliščih, raziskavo med obiskovalci turističnih znamenitosti, raziskavo med tujimi potniki na ljubljanskem letališču, raziskavo med obiskovalci slovenskih golf igrišč, raziskavo med kolesarji in raziskavo kulturnega turizma.
Uporabniki so zadovoljni z gostoljubnostjo prebivalcev, z osebno varnostjo, z ravnjo čistoče v gostinskih in hotelskih objektih, tudi s kakovostjo in z urejenostjo okolja. Večina pa si želi več možnosti za ogled različnih prireditev in dogodkov, več možnosti za nakupovanje, več kulturnih prireditev in večjo ter širšo ponudbo razvedrila in zabave.
Ugotavljamo, da je zanimanje turistov za raziskovanje naše dežele izjemno. Slovenija je majhna, a regionalno zelo raznolika in ravno to je tisto, kar bi lahko izkoristila ter obrnila v svoj prid. Turisti si želijo izprazniti denarnico, ki so jo prinesli s sabo s tem namenom, pa jim tega ne znamo omogočiti. Ravno nasprotno – pripravimo jih do tega, da skoraj polno odnesejo nazaj domov.
Naloga STO je jasna. Osredotočiti se mora na iskanje načinov, kako trend obrniti v nasprotno smer in omogočiti Sloveniji, da turistom ponudi tisto, česar si najbolj želijo.