Naročnik je imel v lasti 14 radijskih postaj s slabo poslušanostjo. Navzven so bile povsem nekonkurenčne, med seboj pa preveč konkurenčne. Naš cilj je bil ugotoviti, kakšno zvrst glasbe naj bi predvajala radijska postaja, ki želi postati najbolj poslušana. Zanimalo nas je, za kakšno glasbo lahko rečemo, da je univerzalna, in kateri glasbeni žanri so všeč večini poslušalcev. Potrebno je bilo natančno opredeliti ciljno publiko in glasbene žanre ter določiti programsko shemo.
V dveh časovnih obdobjih smo izvedli dve obširni raziskavi. Prvič smo uporabili metodo, s katero smo izvedli anketiranje tako, da smo respondentom predvajali glasbo in beležili njihov odziv. Na podlagi prve raziskave je bila narejena segmentacija različnih tipov radijskih poslušalcev.
Na podlagi prve od obeh krovnih raziskav smo s pomočjo segmentacije pomembno sooblikovali nastanek Radia 1. Glede na izsledke ugotovitev sta bila določena najbolj zaželeni glasbeni stil in najbolj priljubljen žanr. Naloga je bila težka in zahtevna, zahtevala je precejšnjo mero natančnosti in občutka za podrobnosti, a uspelo nam je najti način, s katerim smo obdržali obstoječi krog poslušalcev radia ANTENA, hkrati pa pritegnili nove poslušalce.