Naročnik ni poznal svojih končnih kupcev. Vse, kar je poznal, so bili le prodajni kanali, končni uporabniki izdelkov pa so bili zanj popolna neznanka. Naš izziv je bil spodbuditi kupce tako k lojalnosti znamki kot k široki uporabi izdelkov proizvajalca – ne le aparatov, temveč tudi originalnih dodatkov (npr. vrečk za sesalec in podobno).
Projekt, ki so ga začeli na Hrvaškem, smo močno razširili ter izpopolnili. Za implementacijo smo se dogovorili z Big bangom in Merkurjem, postopoma smo dodajali tudi manjše, a enako pomembne partnerje. Razvili smo članski portal, bonitetno logiko in sistem ugodnosti za člane (podaljšana garancija na izdelke, boni, manjše pozornosti itd.). Projekt je hitro zaživel, število članov je v zelo kratkem času zraslo nad pričakovanji. Slovenija je tako zgled vsem ostalim, saj Electrolux še nikjer drugje ni imel takšnega uspeha.
Rezultat je 25.000 zadovoljnih članov kluba. Klub naročniku omogoča dostop do dragocenih podatkov o kupcih ter končnih uporabnikih.