• T2 Klub Zvestoba na promiskuitetnem polju telekomunikacij
  • Lekarna Ljubljana Zdravi nakupi
  • Electrolux Zvestoba brez konkurence
  • Omnibus Pot do uspeha
  • Radio 1 Prvi med radii
  • Slovenska turistična organizacija Unovčimo Slovenijo
    
S posebno metodo raziskovanja glasbenih okusov smo raziskali in opredelili, kaj uporabniki radia najraje poslušajo. Uspeh Radia 1 je kmalu razvajal naša ušesa.

Leto izvedbe: 2009
Naročnik: Infonet media d.d.
Naročnik je imel v lasti 14 radijskih postaj s slabo poslušanostjo. Navzven so bile povsem nekonkurenčne, med seboj pa preveč konkurenčne. Naš cilj je bil ugotoviti, kakšno zvrst glasbe naj bi predvajala radijska postaja, ki želi postati najbolj poslušana. Zanimalo nas je, za kakšno glasbo lahko rečemo, da je univerzalna, in kateri glasbeni žanri so všeč večini poslušalcev. Potrebno je bilo natančno opredeliti ciljno publiko in glasbene žanre ter določiti programsko shemo.
V dveh časovnih obdobjih smo izvedli dve obširni raziskavi. Prvič smo uporabili metodo, s katero smo izvedli anketiranje tako, da smo respondentom predvajali glasbo in beležili njihov odziv. Na podlagi prve raziskave je bila narejena segmentacija različnih tipov radijskih poslušalcev.
Na podlagi prve od obeh krovnih raziskav smo s pomočjo segmentacije pomembno sooblikovali nastanek Radia 1. Glede na izsledke ugotovitev sta bila določena najbolj zaželeni glasbeni stil in najbolj priljubljen žanr. Naloga je bila težka in zahtevna, zahtevala je precejšnjo mero natančnosti in občutka za podrobnosti, a uspelo nam je najti način, s katerim smo obdržali obstoječi krog poslušalcev radia ANTENA, hkrati pa pritegnili nove poslušalce.
Leto izvedbe: 2009
Naročnik: Infonet media d.d.

Episcenter d.o.o.
Bravničarjeva ulica 13, 1000 Ljubljana
E: info@episcenter.si
T: +386 1 470 26 00


Copyright (C) 2012-2015 Episcenter d.o.o.





Copyright (C) 2012-2014 Episcenter d.o.o.